limango

kesinlikle ve ısrarla tavsiye edilmeyen(!!!) site. yani aceleniz yoksa, yarısı 2-3 hafta sonra, kalan yarısıda 1-2 ay sonra gelir derseniz, biraz perişan olayım, siparişimin peşine düşeyim, fellik fellik müşteri hizmetlerini arayayım ama ulaşamayayım, arada meşgul çalsın, arada sadece biiiiip sesi gelsin, faturada bana girsin derseniz bir deneyin derim ama gerek müşteri hizmetleri, gerek kargolama süresi, gerek ürün çeşitliliği olarak en sondadır.. güvenilmezdir.. sakın ha. aman ha. denemeyin bile.

morhipo.com

online alışveriş siteleri arasında ki en iyisi. hem de tartışmasız. adamlar iyi yapıyorlar bu işi. ürün limango ve markafoni'ye göre daha hızlı geliyor. ayrıca sitenin dizaynıda tartışmasız en birşey buldurucu şekilde yapılmış. diğerleri gibi haftada iki kez converse'te satmıyor. ola ki hayatında ilk defa netten alışveriş yapacakbiri vardır da sözlükleri forumları dolaşıp bilgi alıyordur. işte ben o arkadaşa sesleniyorum. morhipo goççuuum!

ovomaltine

isviçre malı çikolata ailesi. bir rivayete göre vitaminli oldukları söylenir. tadından çok kaltesiyle ön plana çıkan isviçre çikolatalarının bu olumsuz vizyonunu yıkan bir tat.

semih guldan

ohaaaaaa!! öncelikle bu habere oha!! oha ki ne oha! çüş!! çüüş ki ne çüş!!

çok baba adam denen semih güldan tekrar karşımızda uzun bir aradan sonra. haberdeki s.g. anlayacağınız üzere semih güldan, adana'da ki bir lise ise adana fen lisesidir. evet yanlış duymadınız, başarılarıyla konuşulan, türkiye 2.si olduğu halde türkiye 1.siyle aynı sınıfta olduğundan dolayı sınıfında 1. olamayan, 2004'te türkiye'de ilk 5te 3 öğrencisi olan, düzenlediği kebap günleriyle mezun, öğrenci, öğretmen diyaloğunu sürdüren lisedir bu lise. aynı zamanda müdürünün gayri meşru ilişkisinin olduğu ve uzaklaştırıldığı lisedir. yani imamın osurduğu lise, cemaatinin sıçtığı lisedir. eğer bu olayda gerçekse ohadır lan size. orda ki şerefli birsürü hocanın yerine sövüyorum size. uçkuruna düşkün ahlaksız cenabetler. pis deyyuslar.
http://www.milliyet.com.tr/...7640/default.htm?page=1

binyamin netanyahu

<bkz: neden yahu>

bade iscil

dizideki en güzel bayan. vildan atasever ve tuba büyüküstün'den de özür dileyerekten yazıyorum tüm türk dizilerindeki en güzel bayan.

sevgiliye soylenmesi zor olan sozler

<bkz: bıyıklara badem yağı var>

yanlis anlasilmis sarki sozleri

"ay akşamdan ışıktır. laylalay laylalay."
"ay akşamdan ışıktır. yaylalar yaylalar."
sağar duymaz uydurur. kimisi duyar uydurur. bardağın hangi tarafı efendim burası? neresinden bakıyoruz?

tetwani

başı. neyin başı? çıbanın başı.

yalandan bayginlik geciren sehit babasi

"ulan gene mi sen?"lik laflar. bir anda yıllar önce izlediğim çizgi filmlerin repliği çınladı kulaklarımda "aaa bir ibne gördüm sanki."

yanlis anlasilmis sarki sozleri

"sensiz ben ne fes alamam." yani ne fes alabilirim ne başka bişey yapabilirim... bi bok yapamam manasında..

en buyuk cimbom

<bkz: itirazı olan>

yilbasini taksim meydaninda kutlayan bay

makanları durak'tır.. ama bildiğniz durak.. 35c'nin oralar falan..

sevistikten sonra sevgiliyi yemek

şebnem ferah'ın vadesinin dolmaya başladığının göstergesidir.. kahvaltıdan önce yapıyormuş.. kendi söyledi..

uykuya direnmek

face grubu gibi birşey.. kesin 2 haftaya 1.000.000 kişi olmaya çalışıyorlardır..

opusme sahnesinde kafasini baska yone ceviren cocuk

"şu çocukta yakışıklıymış" söylemlerinden sonra "çocuk" kelimesinin temsil ettiği yaş aralığı bir anda 10'lu yaşlardan 20'li yaşlara fırladığı için başını çeviren çocuğun yaşı ve başını çevirdiği tarafta ki kişi önemlidir ayırıcı tanıda.. bence cevap "c".. yani yaşı 19.. çevirdiği tarafta sevgilisi var.. demek ki kolay sorularda "c" olabiliyormuş..

asksin sen

fena da değilmiş hani dedirtti.. hatta üst üste bir kaç kez dinlenebilirmiş.. elemanın seside güzelmiş.. yaşından da büyükmüş sesi.. tokmuş.. aferin lanmış.. ama klip faciaymış.. bu kadar mı mekansız kaldında istanbulda metroda çektinmiş..

ahirda sevisen midesiz sevgililer

"... samanlık seyran olur" lafı günümüze kadar gelip, hala kullanılıyorsa iki ihtimal var.. ya midesizler çok.. ya da bu fantazi.. bu fantaziyse sorun değil de midesiz çoksa iki seçenek var.. bunlar ya keçi koyunda götürüyordur arada.. ya da keçiler bunları götürüyordur.. keçiler bunları götürüyorsa sorun yokta, arada keçi koyun gidiyorsa büyük sorun var.. mahrem el değmiş keçi kurban olmaz.. bunun jinekoloğuda yok.. napacağız? ne çıkarsa bahtına..

lafmacun org u canlandirmak icin yapilabilecek atraksiyonlar

kazançlar her 20 milyonda bir, hesaba 1'e 3 verecek şekilde yatırılsın.. bir kamyon adam dmkerim buraya o zaman..

oz karisina tecavuz eden oz koca

<bkz: adnan ziyagil>